Категорії
тест
Категорії 2
тест 2

Сайт ММО вчителів Основ здоров'я

Робота на ЗаПоВікі

Завдання 1. Створення візиток учасника

Зайти на сайт Запо Вікі - http://wiki.ciit.zp.ua

Зареєструватися (допомога - Правила регистрации на ЗапоВики)

Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору)

Натиснути кнопку Правити

Створити візитку учасника (допомога - Правила создания визитки участника на ЗапоВики)

 

Завдання 2.Створення категорій та посилань

В візитку добавити категорію [[Категория:Тренінг для вчителів інформатики та інших предметів м.Мелітополя "Технологія Веб 2.0"]] [[Категория:Участники]]

Створити внутрішне посилання на візитку вашої школи - [[Назва школи (наприклад, Мелітопольська ЗОШ №1)]]

Створити зовнішнє посилання на сайт школи - [http://......)]

 

Завдання 3.Завантаження фотографії

Перейдіть в розділ Завантажити файл, головної сторінки ЗапоВікі (допомога - Правила загрузки фотографий на ЗапоВики)

Натисніть кнопку Обзор та знайдіть фотографію на своєму комп'ютері

Після завантаження фотографії напишіть короткий опис та категорію зображення - [[Категория:Изображение:Портрет]]

Перейдіть в свою візитку

Вставьте посилання на зображення - [[Изображение:імя.jpg]], де імя - це назва вашої

 

 

Завдання 4. Робота з мультимедійними сервісами

Ознайомтесь із мультимедійними сервісами - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов

Для цього:

Зареєструйтесь на обраному сервісі. Наприклад на

http://picasaweb.google.com - Пикаса (многоязычный интерфейс)

http://foto.mail.ru - Фотоархив на Мейл.ру (русский интерфейс)

http://kalyamalya.ru – КаляМаля (русский интерфейс)

Знайдіть материал

 

 Завдання  5. Робота з геосервісами

Геосервіси викликають зацікавленість у всієї педагогічної спільноти. Вони несуть в собі великі можливості для використання в навчальному процесі. Пропонуємо Вам з ними познайомитись.

Google Maps (Гугл Мэпс)— збірна назва для додатків, побудованих на основі безкоштовного картографічного сервісу і технології, що надаються компанією Google за адресою   http://maps.google.com.

 

 Завдання  6. Знайомство із Гугл

Для розміщення матеріалів використовують соціальний сервіс Гугл для роботи с документами.

Попрацюємо над заповненням спільного документа.

Перейдіть по посиланню Відомості про учасників і зробіть необхідні записи.

Розмістимо власний документ для спільного використання. Можливі 2 варіанти роботи по розміщенню власного документа:

Завантаження вже існуючого документа

Створення документа в самому сервисі Гугл

Розглянемо завантаження існуючого документа:

Створіть на комп'ютері в текстовому редакторі конспект власного уроку.

Перейіть на сайт - http://www.google.com.ua/

Далі знаходимо розділ Документы и переходимо в нього

Реєструватися  не треба, оскільки у вас вже є адреса в gmail.com

Натискаємо кнопку Загрузить

Кнопкою Обзор знаходимо документ на комп'ютері і натискаємо Загрузить файл

Коли документ завантажиться переходимо в розділ Совместный доступ - Опубликовать как веб-страницу

Далі натискаємо кнопку Опубликовать как веб-страницу

В розділі Ваш документ доступен для всеобщего просмотра по адресу: копіюємо адресу яка з'явиться

Вставляємо посилання у власну візитку в розділ Участь у тренінгу

Посилання повинно бути таким: [[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_96gwsh85f3 Конспект]]

 

 Завдання  7. Створення календаря участі у тренінгу

Будь-яка діяльність повинна бути чітко структурована та спланована, тобто визначена в часі. Для розподілу часу та обов'язків допомагають мережні календарі.

Увага! Для правильної роботи календаря використовуйте браузер Internet Explorer!

 

Увійдіть в календарі Гугл

 Так як у кожного учасника є e-mail на gmail, то реєструватися ще раз в Google не треба!

Зайдіть у свій акаунт і створіть календар - Календар_Прізвіще_ім'я

При заповненні даних про Календар в розділі - Доступ для всіх: виберіть - Відкрити всім доступ до всієї інформації в цьому календарі. Це дозволить всім учасникам ознайомитися зі змістом Календаря.

У календарі виберіть необхідний місяць

Розпишіть: про свої плани на місяць

Додайте в свою візитку посилання на календар. Для цього:

- У налаштуваннях календаря перейдіть в розділ «Адреса календаря»

- Натисніть значок "HTML"

- У що з'явився вікні натисніть «засіб для установки».

- Скопіюйте вказаний HTML код до портфоліо свого проекту - Календар_Прізвіще_ім'я у вигляді: [скопійований адресу календаря Календар ...''] (між адресою календаря і назвою робиться 1 пробіл, замість ... вписуєте своє прізвище та ім'я)

Відкрийте доступ для всіх учасників тренінгу. Для цього:

- У налаштуваннях календаря перейдіть в розділ «Відкрити доступ до календаря»

- Поставте галочку в рядку «Відкрити спільний доступ до цього календаря»

- Натисніть кнопку "Зберегти зміни»

Перевірте коректність роботи посилання.