|
Робота на ЗаПоВікіЗавдання 1. Створення візиток учасника Зайти на сайт Запо Вікі - http://wiki.ciit.zp.ua Зареєструватися (допомога - Правила регистрации на ЗапоВики) Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору) Натиснути кнопку Правити Створити візитку учасника (допомога - Правила создания визитки участника на ЗапоВики) Завдання 2.Створення категорій та посилань В візитку добавити категорію [[Категория:Тренінг для вчителів інформатики та інших предметів м.Мелітополя "Технологія Веб 2.0"]] [[Категория:Участники]] Створити внутрішне посилання на візитку вашої школи - [[Назва школи (наприклад, Мелітопольська ЗОШ №1)]] Створити зовнішнє посилання на сайт школи - [http://......)] Завдання 3.Завантаження фотографії Перейдіть в розділ Завантажити файл, головної сторінки ЗапоВікі (допомога - Правила загрузки фотографий на ЗапоВики) Натисніть кнопку Обзор та знайдіть фотографію на своєму комп'ютері Після завантаження фотографії напишіть короткий опис та категорію зображення - [[Категория:Изображение:Портрет]] Перейдіть в свою візитку Вставьте посилання на зображення - [[Изображение:імя.jpg]], де імя - це назва вашої Завдання 4. Робота з мультимедійними сервісами Ознайомтесь із мультимедійними сервісами - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов Для цього: Зареєструйтесь на обраному сервісі. Наприклад на http://picasaweb.google.com - Пикаса (многоязычный интерфейс) http://foto.mail.ru - Фотоархив на Мейл.ру (русский интерфейс) http://kalyamalya.ru – КаляМаля (русский интерфейс) Знайдіть материал Геосервіси викликають зацікавленість у всієї педагогічної спільноти. Вони несуть в собі великі можливості для використання в навчальному процесі. Пропонуємо Вам з ними познайомитись. Google Maps (Гугл Мэпс)— збірна назва для додатків, побудованих на основі безкоштовного картографічного сервісу і технології, що надаються компанією Google за адресою http://maps.google.com. Для розміщення матеріалів використовують соціальний сервіс Гугл для роботи с документами. Попрацюємо над заповненням спільного документа. Перейдіть по посиланню Відомості про учасників і зробіть необхідні записи. Розмістимо власний документ для спільного використання. Можливі 2 варіанти роботи по розміщенню власного документа: Завантаження вже існуючого документа Створення документа в самому сервисі Гугл Розглянемо завантаження існуючого документа: Створіть на комп'ютері в текстовому редакторі конспект власного уроку. Перейіть на сайт - http://www.google.com.ua/ Далі знаходимо розділ Документы и переходимо в нього Реєструватися не треба, оскільки у вас вже є адреса в gmail.com Натискаємо кнопку Загрузить Кнопкою Обзор знаходимо документ на комп'ютері і натискаємо Загрузить файл Коли документ завантажиться переходимо в розділ Совместный доступ - Опубликовать как веб-страницу Далі натискаємо кнопку Опубликовать как веб-страницу В розділі Ваш документ доступен для всеобщего просмотра по адресу: копіюємо адресу яка з'явиться Вставляємо посилання у власну візитку в розділ Участь у тренінгу Посилання повинно бути таким: [[http://docs.google.com/Doc?id=dcj38zzn_96gwsh85f3 Конспект]] Будь-яка діяльність повинна бути чітко структурована та спланована, тобто визначена в часі. Для розподілу часу та обов'язків допомагають мережні календарі. Увага! Для правильної роботи календаря використовуйте браузер Internet Explorer! Увійдіть в календарі Гугл Так як у кожного учасника є e-mail на gmail, то реєструватися ще раз в Google не треба! Зайдіть у свій акаунт і створіть календар - Календар_Прізвіще_ім'я При заповненні даних про Календар в розділі - Доступ для всіх: виберіть - Відкрити всім доступ до всієї інформації в цьому календарі. Це дозволить всім учасникам ознайомитися зі змістом Календаря. У календарі виберіть необхідний місяць Розпишіть: про свої плани на місяць Додайте в свою візитку посилання на календар. Для цього: - У налаштуваннях календаря перейдіть в розділ «Адреса календаря» - Натисніть значок "HTML" - У що з'явився вікні натисніть «засіб для установки». - Скопіюйте вказаний HTML код до портфоліо свого проекту - Календар_Прізвіще_ім'я у вигляді: [скопійований адресу календаря Календар ...''] (між адресою календаря і назвою робиться 1 пробіл, замість ... вписуєте своє прізвище та ім'я) Відкрийте доступ для всіх учасників тренінгу. Для цього: - У налаштуваннях календаря перейдіть в розділ «Відкрити доступ до календаря» - Поставте галочку в рядку «Відкрити спільний доступ до цього календаря» - Натисніть кнопку "Зберегти зміни» Перевірте коректність роботи посилання. |
![]() |
Copyright MyCorp © 2023 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz |